utorak, 22.04.2008.

nezelim tu prestavu...s tim likovima....zelim novu predstavu...s novim likovima i karikaturama.....

evo me opet....završila je jedna predstava....
predstava koja je bila puna suza,smijeha,ljubavi,osječaja....
više je nema....gotovo je.....vrijeme je za neke nove radnje.....

da...ztanimljiv početka...kao u nekom kazalisnom scenariju....napokon neke stvari shvaćam sada....
neznam mozda sada imam realnija stajaišta...ili mozda tek sada shvaćam količinu problema,kojih imam ili...kako oni mogu utjcati na sve ostalo....jednostavno moram odrasti....no neide to tako lako....

pa do jučer sam bila ona curica koja je tračala cure iz susjednog razreda jer sam mislila da imaju ljepše dečke nego mi....
a danas bi trebala biti jedna malo odraslija djevojka koja nemoze tračati više,jer jednostavno se mora suočavati sa hladnočom sadašnjosti....sa problemima.....

sada moram ici....knjiga zove...iako neznam što bi učila....no moram....nekaj...
ovaj da to bi bilo sve od mene
vaša mawaw Anuška
wub
xoxo
kussi

Image and video hosting by TinyPic

- 16:52 - Komentari (56) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.