utorak, 13.05.2008.

mogu da mi kazu da za mene,bas i briga te....ali kada kazu da me nevolis tad lažu me....

istina....nemam pravo nekada govoriti o tome kako ljudi lažu,jer ja....previđše isto lažem....
mislim nije to,da je za hvalu,no ipak nekada mislim da je to jedino rješenje...znam da nije,i da će me to uništiti,lagano...ali neće....

neću dozvoliti,mislim pokusati ću to korigirati,nadam se da ću uspijeti....povrijedila sam ih mnogo,sa svojim lažima...
ali nekada,se smao tiješim svi mi griješimo...znam da su mi dosta njih oprostili,no nisu zaboravili....to vidim....
često sam rekla zbogom,a nisam ni shvatila da je tu doviđenja...nisam trebala biti tako stroga prema nekima,dok prema drugima,sam trebala biti a bila sam blaga....

Jeste li ikad povrijedili nekog, a da je vas boljelo više nego njega?
Jeste li ikad došli u situaciju da i ako vam on oprosti, vi sami sebi nećete moć oprostit?

tu su oni moji prijatelji,ma joj toliko ljudi,ali uvijek si mislim sta mi je trebala ta svađa,ili kaj mi je trebalo da dođe do toga...
Čini mi se da ponekad, kada nekog previše volim izmičem kontroli u svakoj najmanjoj svađi i koliko god bio jak…jednostavno poklekneš. Više ne razmišljaš svojom glavom...često kazem stvari koje ne mislim,a kasnije mi je glupo ispravljati ih,jer mislim da nema smisla...

tu je i ona mutava grižnja savijesti,koja je uvijek tu,prema tuđim mišljenjima...kaj će on kaj će ona misliti o meni...ma znate sada sto....ako ste frendovi,onda ćete me poznavati,i razumijeti,a ne me osuđivati,jer oni koji su otišli nisi pravi frendovi...vidi se tko će uvijek tu biti....i fala vam na svemu....

previše se igraju svi vise manje sa tuđim osjećajima,mislu ma šta onda ajmo nabacivati neke sumlje,malo mutiti,malo svađe polagati...ali kada to nije baš tako lako...mogu posustati i predati se...no iskreno...ne....nisam ona koja će tako lagano odustati....iako je nekada preteško,ali samo se sjetim svega,i kažem si...ma daj ajde nisi glupa da odustaneš...

Hvala Bogu nisam jedna od onih koja će se mjesecima plakat i zatvorit se u sobu zbog nekog ...
Možda ovi postevi ne izgledaju tako....al di ću ako ne tu....
Možda mi je ljubav u životu previše važna.....pa ono što ne mogu drugdje kažem na blogu...

neznam više,nemam nikakve inspiracije....^^

kuss vojim vas...
mawa Anuška


Image and video hosting by TinyPic

- 18:21 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.