utorak, 12.08.2008.

cause an empty room can be so loud...

hmm....nije me dugo bilo zar ne....dovoljno dugo da se dosta stvari dogodi....

otkuda da počnem od ljetovanja,Londona,ili svega po malo...

ljeto hmmm uvijek sam voljela to godisnje doba,ali ove godine mi nije bilo nikaj posebno makar jos traje...ali toliko toga....

pa bila sam u tom čuvenom Londonu....hehe....fkt je predivan kaj je je....ja i talija heh...koja kombinacija....bilo je prilično dobro....drugačiji ljudi nikoga se ne osuđuje svi su jednaki....

vise niti neznam kaj da pisem nemam inspiracije....zujim....zzzzz


uskoro kraj praznika nezelim...ne....i jos nova skola ni to ne....:/

pa u ljubavi sve super....hehe...a&A 4 ever

pa vidjamo se ....komajte....hhh....love ya....
mawa anuska...

Image and video hosting by TinyPic

- 23:07 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.